Revocare si numire administrator

Operatiunea de revocare respectiv numire de administrator presupune inregistrarea unei mentiuni la Oficiul National al Registrului Comertului, in raza caruia se afla sediul social al firmei.

Acte revocare si numire administrator

Ne vom ocupa de intocmirea dosarului, avand nevoie de la dumneavoastra de urmatoarele documente:

– copie act constitutiv
– copie carte de identitate asociat(i)
– cartea de identitate pentru noul administrator – in original

Avand documentele de mai sus, va vom redacta si atesta noul act constitutiv al firmei, decizia asociatului unic sau hotararea adunarii generale a asociatilor, anexa de publicare in Monitorul Oficial, declaratia pe proprie raspundere ca persoana indeplineste conditiile cerute de lege pentru detinerea calitatii de administrator, cererea de inregistrare a mentiunii in Registrul Comertului, cat si documentele care stau la baza modificarilor si va vom insoti la Notarul Public din aceeasi locatie cu noi pentru a da specimenul de semnatura.